Інформація
Академічна доброчесність
Академічна доброчесність –
це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження освітньої та виховної діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або творчих досягнень, попередження порушень в освітньому процесі.
Академічна доброчесність учасників освітнього процесу закріплює норми та правила етичної поведінки, професійного спілкування між педагогічними працівниками та ліцеїстами.
Мета забезпечення академічної доброчесності у Криворізькому ліцеї безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання Донецького державного університету внутрішніх справ полягає в дотриманні високих професійних стандартів в усіх сферах діяльності, підтримці особливих взаємовідносин між педагогічними працівниками та здобувачами освіти, запобіганні порушенню академічної доброчесності.
Дотримання академічної доброчесності у Криворізькому ліцеї безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання Донецького державного університету внутрішніх справ педагогічними працівниками передбачає:
- отриманням Конвенції ООН «Про права дитини», Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про авторське право і суміжні права», «Про запобігання корупції»;
- дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку;
- дотримання етичних норм спілкування на засадах взаємоповаги, партнерства, толерантності;
- запобігання корупції і хабарництву;
- збереження та бережливе використання матеріальної бази закладу;
- збереження та примноження позитивного іміджу закладу;
- дотримання норм про авторські права, посилання на джерела інформації в разі використання у своїх роботах запозичених відомостей та тверджень;
- надання правдивої інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності;
- надання якісних освітніх послуг та впровадження інновацій в практичну діяльність;
- особисту присутність та активну участь в засіданнях педагогічної ради, відповідальність за прийняті колегіальні рішення;
- підвищення рівня професійного розвитку через самоосвіту, курсову перепідготовку, участь у методичних заходах районного та обласного рівнів;
- незалежність професійної діяльності від впливу релігійних, громадських та політичних організацій;
- дотримання трудової дисципліни, корпоративної етики;
- об’єктивне та неупереджене оцінювання результатів навчальної діяльності здобувачів освіти;
- здійснення контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти, інформування останніх про види відповідальності за її порушення.
Дотримання академічної доброчесності ліцеїстами у Криворізькому ліцеї безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання Донецького державного університету внутрішніх справ передбачає: - ставлення з повагою до педагогічних працівників, інших працівників ліцею, однолітків та їхніх батьків;
- особисту присутність на всіх заняттях, крім відсутності з поважних причин;
- самостійне виконання навчальних завдань поточного та підсумкового контролю (самостійні, контрольні, тестові роботи, завдання державної підсумкової атестації) без використання додаткових джерел інформації, крім тих, що дозволені для використання; толерантне ставлення до педагогічних працівників, інших працівників школи та однолітків;
- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
- сприяння збереженню та примноженню традицій закладу, підвищення його престижу власними досягненнями у навчанні, спорті, творчості.